ponedjeljak, 14. studenoga 2011.

Posebna počast porodici Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, i o njenim fadiletima


Allah, džellešanuhu, kaže: إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا "Allah želi da od vas, o porodico Poslanikova, grijehe odstrani, i da vas potpuno očisti." (Al-Ahzab, 33)
 وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ  "Pa ko poštuje Allahove propise - znak je bogobojaznog srca."(El-Hadž, 32)

Prenosi se da je Jezid b. Hajjan, rekao: "Jednog dana smo ja, Husejn ibni Sebre i 'Amr ibni Muslim otišli Zejdu ibni  Erkamu, r.a. Nakon šta smo sjeli kod njega, Husejn mu reče: ‘O Zejde! Uistinu si ti vidio mnogo hajra! Vidio si Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve selleme, i čuo njegov govor, sa njim u boj išao i za njim klaniao. Zaista si mnogo hajra doživio! Pričaj nam nešto od onoga što si čuo od Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve selleme.'

On tada reče: 'Bratiću moj! Tako mi Allaha, već sam ostario, davno je to bilo, a ponešto sam i zaboravio od onoga što sam čuo od Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve selleme, te primite od mene ono što vam kažem, a ne pitajte me za ono što prešutim.'
Zatim reče: 'Jednog dana je Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve selleme, ustao i održao govor na izvoru izmedu Mekke i Medine, koji se zove Humma u kome se zahvalio Allahu, dž.š., tesbih Mu učinio, govorio i opominjao, a zatim rekao: - O ljudi! Zaista sam ja samo čovjek, uskoro će doći izaslanik moga Gospodara (melek smrti), te ću mu se ja odazvati, a među vama ostavljam dva velika emaneta: prvi je Allahova Knjiga, u kojoj je uputa i nur, te je čvrsto prihvatite i nje se držite! - Pa je govorio o Kur'anu i nužnosti njegove primjene u životu, a zatim rekao: - I moja porodica. Allahom vas opominjem za moju porodicu!'


Husejn ga zatim upita: 'A ko je njegova porodica, o Zejde? Zar nisu njegove žene od njegove porodice?' 'Njegove žene spadaju u ehli-bejt, ali njegova je porodica oni kojima je zabranjena sadaka poslije njegove smrti', odgovori on.
Husejn reče: 'A ko su oni?' 'Oni su: porodica Alije, porodica 'Akila, porodica Dža'fera i porodica 'Abbasova', odgovori on. 'Svima ovima je zabranjeno primanje sadake?', upita Husejn. 'Da', odgovori on."


U drugom rivajetu stoji: "Uistinu, ja vama ostavljam dva velika emaneta: jedan od njih je Allahova Knjiga, koja je Njegovo uže; ko ga bude slijedio, bit će na pravom putu, a ko ga ostavi, bit će u zabludi." (Muslim)

Nema komentara:

Objavi komentar